Merdeka ! Merdeka ! Merdeka !

by - August 31, 2017

Hi and Assalamualaikum everyone , hah lah ni makcik tengah free sikit so kite nk share sikit lah pasal sambutan merdeka tahun ni boleh kan haha tak boleh aku nak jgk share eh blog aku suke aku ar hahaha.

So yeah 31 ogos 2017 , hari paling excited bcs aku tak penah lagi pergi dataran untuk tengok sambutan merdeka ni weh first time kod mmg awal lah cite dia makcik bangun. Lepas bangun tu aku mandi then terus siap siap pergi breakfast , pastu makcik pon bergerak dgn naik moto ye vroom vroom sat dengan adik aku yela nak naik kereta mmg jammed ar nak oi akak tak sanggup hadap jammed  "kebas bontot"  hahaha. tapi sblm tu makcik kene hantar my mom dulu pergi keje so kenelah ikut ayah pergi tempat keje umi.
so then kiteorang park moto dekat ofis umi and dari ofis umi ke dataran seminit je eh tak sampai seminit kalau kau jalan laju hahah kalau berlari agak ye bape saat je kod . so aku malas nak lari aku berjalan dengan penuh bergaya pergi dataran yela nak rushing sangat nak pergi mana an dataran tak lari haha .

So jalan punye jalan , spjg aku jalan srs bising gile kod haha dengan bunyi pe bende tah nama dia like hon kereta gitu hahaha bdk bdk ar suke bebenor dengan hon tu . then jalan lagi aku jmpe tmpt yang boleh stop but sayang ye makcik pendek nak oi tak nmpk apo dah hahaha so ayah decide kite pergi belah sana i mean kiteorang kene melintas untuk pergi ke satu lagi port baik punye so aku leh tengok dpn dpn hee . then akhir ye aku dapat tengok dpn dpn dan boleh ambik video dengan tenang hahah takde serabut sangat but srsly ramai gile orang mcm mcm orang kau boleh jumpe and paling best semangat patriotik yang ade pada masyarakat malaysia really love it guys .

One thing pasal Malaysia i like ialah kalau buat sambutan pape mesti gempak gempak doh hahaha paling aku suke adalah ATM punye show gile gempak haha nape aku cakap gempak bcs one of my friends ade dekat situ lol "k mirul farah cerita pasal mirul ni hahaha" tapi srsly mereka sangat lah gempak really nice oh kawad dorang im so proud of you mirul and goodjob bro . okey done puji kawan sendiri. so mari kite tengok gambar ye sbb i know ade antara korang malas nak baca but suke tengok gambar an an an hahah .

Next share gambar plk penat type -_- urgh .











hah nah i share with you guys gambar haha tak de lah lawa mana sebab ni mana sempat je guys tangkap yela dorang laju nauu mana nak tangkap hahah video next post aku share lah ni tak edit lagi hee so yeahh my first time pergi dataran and im so happy bcs my list for this year dah tercapai hehe so Happy Independence Day Malaysia , im proud to be Malaysian and also thankyou untuk atlet Malaysia bcs you guys give so many gold lah hihi .
aku doakan Malaysia terus aman damai dan harmoni , dan tak lupe juga semoga orang Malaysia jadi rajin buang sampah and also bagi signal time nak keluar simpang dan masuk simpang okey masyarakat Malaysia love you guys muah ciked hehe #bangkitbersama #kitejuara .

                                                                                                                                                                                                                                                              Raraxoxo

You May Also Like

1 comments