Alhamdulillah

by - August 09, 2017



Hi and Assalamualaikum everyone , wauu it's been a long time again guys teruk sgt dah ni berhabuk habis blog ni hahaha bkn taknak update but aku tak de story yang best nak update and also busy lah hahah makcik keje pulak sekarang ni , im so sorry guys hehe so yeah today i have new story about my result upu haha.

so let's get start hihi . 4/8/2017 tarikh yang paling buat everyone yang apply upu for degree cuak nak mampuih hahaha , tepat pukul 12 aku dengan rela hati ye pergi duduk depan komputer dan buka laman web upu masa tu hanya Allah je tahu guys apa perasaan aku mcm tak senang hidup kau tahu tak tentu arah aku dibuat ye habis keje dekat ofis tak buat sebabkan upu ni hah hawau dia keluar pukul 12 pulak asal tak keluar pagi pagi je saje je nak suruh kami semua ni cuak lelama hahah . so then tepat pukul 12 aku try refresh balik laman web tu , dia punye refresh tu lama gile weh sabar jela aku time tu so aku geram sgt lama tunggu dia loading tu aku pon decide nak check with msg je . then aku send msg dalam bape minit kemudian fon ku pon berbunyi tingtong! hahah , dengan bismillah aku buka ........

tadaaaaa ... Alhamdulillah aku bersyukur sgt sgt sgt sgt hahah fuh byk betul sgt hehe , so happy gile dapat sambung , paling happy my parents so ye guys rase lega gile bcs finally i make my parents tersenyum leborr hahah . masa memula aku dapat msg aku tak tengok pon aku dapat kos apa , bende pertama aku tgk aku dapat tak perkataan tahniah tu hahah so alhamdulillah dapat juga perkataan tahniah tu hahah . lepas aku dah dapat tu aku terus buat research pasal kos aku dapat ni dan lawak guys ni lah kos aku dapat dulu masa nak sambung dip yang aku tolak sbb form6 hahaha aduh memang jodoh aku dengan kos ni weh tak boleh lari mana dah haha .

hah dah buat research semua aku dapat tahu yang kos ni kene belajar akaun balik huhu tak lawak guys aku baru nak lari daripada mnghadap akaun dah last last kene jgk hadap lagi dari form4 sampai ke form6 now ke u juga aku jmpe akaun ni fuh bosan hahah nasib dia habak situ prinsip perakaunan je so mksud ye basic akaun tang tu makcik terel sikit hahah kalau dia belajar akaun masa form6 mmg makcik tarik diri dulu haha aku dah cukup merana kod dekat form6 dulu . hahah semoga aku lebih tabah mnghadap akaun lagi amin . 

so sampai lah ni jela eh yang mampu makcik story haha dah tak larat nak fikir ayat sorry hihi , hah mana yang tengah buat rayuan tu aku doakan semoga anda semua dapat amin just ingt satu bende jangan give up mungkin rezeki korang lagi luas dekat luar sana so just be strong okey . oh ye makcik just share je bkn nak menunjuk okeyy jangan salah faham if you guys tak suke jangan baca hihi senangkan . Semoga diri aku tabah lah hidup sebagai student UTHM hahah doakan aku guys hope lepas ni boleh buat my parents bangga with my result sem plk hihi amin .

                                                                                                                Raraxoxo

You May Also Like

3 comments

  1. Congrats ^^ all the best dear :)

    ReplyDelete

  2. Hi Rara, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete