Hello Everyone!

by - April 13, 2018

Hello everyone and Assalamualaikum!



fuh terlalu lama beb makcik tak buka blog ni srsly sejak masuk u life dekat sana so so so so busy tak terkata ar sebab tu lama tak berblog so sorry guys. So did you guys miss me?
eleh mesti ada yang rindu tu kan tapi tak nak mngaku hehe sokay simpan dalam hati eh haha . Today makcik tak ada lah story menarik ke pe cume i need to share something with you guys yela blog ni berhabuk sgt kalau nak sapu bersihkan ni mahu makan berjam jam haha oh no makcik ade bape jam je untuk hadap laptop ni sebab kejap lagi nak kemas beg balik u huwaaaaa tak nak balik hm btw makcik nak bagitahu kite tengah cuti midsem ni tapi sayang dah nak habis hm cannot chill ar kenapa skejap je cuti i need more plsssss!  

jujur cakap life dekat u srsly best and stressssss also , ingat boleh fun fun je ke duduk u ni eh "tidak!" hahaha life dekat u ni kau akan jumpe macam macam orang dari pelajar mahupun ke lect and staf srsly macam macam perangai dorang ni dan paling spoilllll gile bile kau kene hadap dengan dia every sem fuh rosak hari hari aku but im still chill even dalam hati koyak hahaha tak apa lah kan jumpe orang orang macam tu lah yang akan ajar kite erti kesabaran and erti kehidupan yang matang so from that aku banyak hadap problem every day kau tahu sampai aku rase boleh jadi gile lah kalau orang yang tak pandai handle problem ni but Alhamdulillah Allah still tolong aku even problem tu kecik Allah always with me .

so jangan cakap life dekat u ni easy bro and sis hahah tak ! kau tu kene kuat dulu baru boleh hidup dekat u , see ramai sekarang yang jatuh and paling mnyedihkan ramai down and give up tak nak dah sambung sampai habis eee aku kalau ada dekat sebelah orang yang give up tu aku dah ketuk kepala dia . Hey you ingat senang ke orang nak bagi kau peluang sambung belajar ni cube lah bersyukur sikit haih , so make sure kawan kawan saya yang tgh sambung belajar sama dengan saya tu awak semua jangan give up , teruskan perjuangan anda dan banggakan parents korang yeahhh!

okey lah aku rase takat ni jela share dengan korang mesti penat korang nak baca aku bebel nanti so siapa rajin baca lah eh hehe btw thank you 

 Raraxoxo
 

You May Also Like

0 comments